s3trio i fb

Daniel Mróz beorn w alpha.pl
Czw, 10 Kwi 2003, 09:38:08 CEST

On Wednesday 09 of April 2003 17:57, Piotr Chmyłkowski wrote:
> Mam karte s3trio64v+ i chce uruchomic framebuffer, ale wyglada na
> to, ze modul vesa nie obsluguje tej karty, czy moze ja cos robie
> zle? --
S3 Trio64V+ nie obsluguje stadardu VESA 2.0 tylko 1.2 (za stara karta
graficzna).
Mimo wszystko nie polecam uruchamiania FB na VESA, szczegolnie na
starych kartach graficznych. Ten modul jest woooolny i czesto mnie
szlag trafial na S3 Virge/DX kiedy po za dlugim przycisnieciu PgDn
lub PgUp w pagerze musialem czekac kilkanascie sekund az przewijanie
sie zatrzyma.
Polecam zakup jakiegos Matroksa (mozna dostac G200 za 50 PLN lub nawet
taniej). Na tych kartach FB chodzi pieknie, jeszcze lepiej X Window.

Pozdrawiam
Beorn

Daniel `Beorn' Mróz      <beorn w alpha.pl>       http://127.0.0.1/beorn
GCS/E d-(pu) s-:- a--@ C++++ UL++++$ P+++ L+++ E--- X W+>++ N+++ o? K-
w---  O M- V- PS PE- !Y PGP+ t- 5- R tv-- b+ DI++ D+++ G++ e h! r++ y?