cdrom scsi

Virek virek w interia.pl
Pią, 11 Kwi 2003, 22:05:50 CEST

Hello PLD-users,

  Mam nastepujacy problem: nie potrafie podmountowac cdromu scsi.
  w poprzedniej erze, za czasow pld, cdrom scsi mialem jako
  /dev/cdrom1 (poniewaz byl sobie jeszcze cdrom atapi).
  Obecnie mam /dev/cdrom, ale link wskazuje na /dev/hdb (poniewaz na
  potrzeby instalacji pld podlaczylem cdroma atapi.
  Pewnie musze utworzyc utrzadzenie, ale jak?
  Acha, przy starcie systemu urzadzenie jest rozpoznawane.

--
Best regards,
 Virek                          mailto:virek w interia.pl

KLIKNIJ 2 razy TAK >>> http://link.interia.pl/f170d