poppassd

Stacho Pal stacho w venco.com.pl
Czw, 10 Kwi 2003, 17:15:59 CEST

On Thu, 10 Apr 2003, Paweł Gołaszewski wrote:

> Możesz dodać to do pakietu?

U siebie dodałem. :) Mogę komuś podesłać, choć wystarczy dodać do SOURCES
(np.) poppasd.pam z zawartością jak wyżej i dopisać 3 linijki w specu.
Warto też 'odświeżyć' źródło, teraz w README jest już o pam'ie,
tyle że zamist pam_unix.so był jakiś pam_pwdb.so.
BTW. Jak się ściągnie z www.squrrelmail.org 'change_pass-1.5-1.2.8.tar.gz'
i zamieni z tym co jest w pakiecie to zmiana hasła działa OK.
pzdr
Stacho Pal