Zmiana i686 na athlon

kahless@stovokor.eu.org kahless w stovokor.eu.org
Sob, 12 Kwi 2003, 22:51:35 CEST

Witam wszystkich!

Po zainstalowaniu nowego gcc,glibc i rpma paczki zaczely mi sie budowac
na atchitekture athlon, poprzednio budowaly sie na i686. Zrobilem znowu
upgrade gcc, ale zainstalowalem juz paczki zbudowane na athlona i
budowanie nastepnych paczek zaczelo mi sie sypac. Wywalalo ze nie moze
znalezc i686-pld-linux-gcc. Jak przejsc na paczki pod athlona? Ktore
pakiety musze przeinstalowac zeby mi sie nastepne poprawnie budowaly?
Czy mozna mieszac paczki na i686 i athlona?