mc i terminale

Adam Zaleski netlest w netlest.net
Czw, 10 Kwi 2003, 22:15:46 CEST

Witam,

Przeinstalowywalem system na serwerze. Zainstalowalem PLD
w domu na dysku i dysk zanioslem tam.. U mnie w domu
mc dziala dobrze.. tzn wygladał ładnie (jak to mc :P :)
Problem pojawil sie jak juz system wystartował na wlasciwym
komputerze. Mam tam jakis stary monitor b&w herculs ale zawsze
na poprzednich dystrybucjach mc wygladał na nim normalnie.
Teraz jest inaczej. MC ma całe szare tło, katalogi majom biale napisy
a pliki nie sa widoczne wogole bo maja kolor tla...

Nie pomagaja zmiany w stylu
export TERM=linux
export TERM=linux-color
export TERM=vt100

itd...

dopiero EXPORT TERM=screen
zadzialalo i mc wyglada normalnie...
ale stracilem oczywiscie mozliwosc jego wygodnej obslugi..
i polskie fonty w konsoli.

Jak zmusisz mc do dzialania w TERM=linux ?

--
Best regards,
mailto:netlest w netlest.net