mozilla kontra www.pld.org.pl

Marcin Szulga mszulga w wi.ps.pl
Pią, 11 Kwi 2003, 01:07:37 CEST

> Jakie zależności?
>
>     wrobell <wrobell w ite.pl>

Mozilla 1.4a wymusila zainstalowanie:

atk, gtk+2, iconv, nspr, nss, pango.
Po uruchomieniu binarki s shella - splash screen i cisza (nie przypominam
sobie bym musial dopinac symlinki do bibliotek).
Efekt - wyrzucam cudo z systemu.
Po godzinie: refleksja ... przydalby sie galeon (mozna by sie jednak tym
pobawic).
Instaluje galeona - wymusza zainstalowanie mozilli.
Uruchamiam galeona - zyje, startuje mozille - tez zyje (?).

W wyniku tego nasunął mi sie powyzszy wniosek.