Literatura

Piotr Szymański djurban w averne.net
Sob, 12 Kwi 2003, 20:25:52 CEST

Michał J. Podyma (Saturday 12 of April 2003 20:20)
> a moze juz czas, a na okladce zapewne bedzie bociek ;)
Zamiast pisac ksiazke wystarczyloby zeby pare ludzi wlaczylosie w PLD-HOWTO i
zaczelo to rozwijac, moznaby to nawet w ksiazke przeksztalcic. Jakis admin
moglby np. opisac networking itp. Tego nie ma, a jest abrdzo potrzebne (na
ircu po kolei z0c, spidi i adasi nie umieli mi skonfigurowac ipv6 tunalea via
rc-scripts, dopiero undefine zrobil). Ja zaczne rpace nad dzialem multimedia
w PLD-howto najprawdopodbnie pod koniec maja (teraz mnie szkola bije).
--
Piotr Szymanski
djurban w averne.net