Screenshot'y ixow

Grzegorz Godlewski ggodlewski w host.sk
Sob, 12 Kwi 2003, 18:02:20 CEST

> innej beczki mam Durona 1300, 256 RAM, Seagate 7200MBR 40Gb, GeForce 4
> MX440 128DDR płyta główna Abit KT7A, CD-CDR-CDRW LG 48x 16x 48x Monitor
Podobny do mojego...

> 19"Aoc A chodzi mi konkretnie czy PLD jest w stanie w pełni wykorzystać
> możliwości multimedialne mojej maszyny: Oglądanie filmów na DiviXie,
> słuchanie mp3, Internet
Nie jest w stanie - jest przestarzałe. Przykład poniżej...

>, do tego co polecacie jako "Pakiet Biurowy"
> czyli cos w stylu office
Openoffice, którego w PLD oficjanie nie ma.

>, dętego był by to jeszcze serwer
> LAN+Apacze+PHP+MySQL, jakie jądro i co jeszcze powinienem wiedziec zanim
> się przesiade.
O! Do tego się jak najbardziej nadaje.

--
/ Grzegorz Godlewski                                                       /
\ Mail: ggodlewski w host.sk          Jabber JID: grzesiek w jabber.pld.org.pl \