ians

Nie, 13 Kwi 2003, 07:00:13 CEST

On Thu, 10 Apr 2003, Grzegorz Mlonek wrote:

> mi działa bez kłopotu (na karcie gigabitowej) ale na zwykłych eternetach
> też działało pod warunkiem użycia protokołu 802.1q nie ISL (używanie ISL-a
> swoj drogą odradzam CISCO z niego rezygnuje powoli)

Przecież specyfikacja dotycząca VLAN obejmuje protokół a nie sposób
obsługi w konkretnym punkcie sieci. Ergo: jakiekolewiek rozwiqaanie
obsługi VLANów o ile trzyma się specyfikacji musi działać (w tym i z
Cisco).

kloczek
PS. %$#@!@ .. zapomniałem że słowo "specyfikacja" jest tu dla wielu osób
słabo przetłumaczalnym słowem na jezyk polski ;>