wine

Andrzej Szombierski qq w kuku.eu.org
Nie, 13 Kwi 2003, 21:28:13 CEST

On Sun, 13 Apr 2003, Paveu wrote:

> witam, zainstalowalem sobie wine'a z venco, na aplikacjach i gierkach
> typu saper dziala ok, moj problem pojawia sie gdy odpalam inne gry,
> laduja sie bez problemu tylko klawiatura i mysz nie dzialaja, tak jakby
> byly wylaczone. np. odpalam starcrafta ogladam se filmik potem jest
> menu, ruszam myszka, a kursor w grze stoi, klawiatura tez nic. co jest
> ??? mial ktos taki problem ?

masz pewnie dga włączone?
to jest dość dobrze znany problem tyle że nie widzę żeby ktoś od wine'a
miał zamiar go usunąć :)

- albo wyłącz obsługę dga - tylko że wtedy wyświetlanie działa wolniej
- albo skompiluj sobie stare wine (gdzieś z 2002 roku - takie żeby używało
dga 1 a nie 2)
- albo nałóż jakąś nieoficjalną łatkę - znalazłem ją kiedyś w archiwach
listy wine, ale nie pamiętam adresu..

--
: Andrzej Szombierski : anszom w v-lo.krakow.pl : qq w kuku.eu.org :
: anszom w bezkitu.com ::: radio bez kitu <=> http://bezkitu.com :