ra-packi

Michal Chruszcz troll w troll.one.pl
Nie, 13 Kwi 2003, 22:11:07 CEST

Some strange characters appeared on my screen... Probably Mariusz Mazur
wrote at Sunday 13 of April 2003 21:02 something like this:

> Dla kogoś kto ma cały system w paczkach wszystko co nie w rpmie jest
> gorsze :)

Ja mam wszystko w paczkach, poza mozillą, psyBNC, kernelem, nvidia driverem
i mldonkey. Więcej grzechów nie pamiętam ;> Z resztą, niektóre RPM-y są tak
obskurnie zrobione, że lepiej już sobie skompilolować coś niż instalować
;-/

--
Michal Chruszcz -=- Seen at: http://troll.one.pl/?gallery
NP: Błoga cisza...