przyszłość

Tomasz Woźniak ctr w post.pl
Śro, 16 Kwi 2003, 10:02:52 CEST

Witam.

Tak mi jeszcze kwestia do lba strzelila...

Jak czytam niektore posty, to widze oczami wyobrazni grupke "guru"
walczacych o to, aby wiedza byla w posiadaniu nielicznych. Wiem ze
ciezko wymagac od guru, aby pomagal maluczkim, ale od tego sa uczniowie
guru. Troche znam srodowisko linuksiarzy i wiem, ze mnustwo w nim
indywidualistow i ostrych podzialow na pewne kasty. Nie rozumie jednak,
dlaczego tak sielnie coponiektozy bronia tego aby PLD pozostal "trudna
dystrybucja"- rozumiem, ze pod tym pojeciem kryje sie dystrybucja
"nieokienkowa", "serwerowa" itd..., ale nie rozumiem, czemu ma byc
"niedostepna"? Nie widze jednak zwiazku miedzy tym o czym pisal Grzesiek
a tym, ze dystrybucja ma stac sie dla "ludu". Chodzi o wieksza ilosc
informacji- sam jako poczatkujacy i swizeo przesiedlony z RH
(nieokienkowego i serwerowego) mam problem z uzyskaniem wiedzy
(zwlaszcza z jakis oficjalnych stronek). Jedym i najlepszym sposobem
jest albo samemu dlubac, albo czytac liste, ewentualnie nieopatrznie
spytac.

--
========
  TomLee

Podstawowa Prawda Informatyki: Jeżeli opanowałeś już wszystkie możliwe
wyjątki, to zapomnisz do jakich reguł się one odnoszą.