Windziany serwer VNC za NATem

PLD-users PLD-users w wp.pl
Pon, 14 Kwi 2003, 11:42:02 CEST

Czesc

Mam na routerze wychodzacym na swiat PLD z kernelem 2.4.18 i iptables.
W sieci lokalnej stoi sobie komputerek z Windows 98,
na ktorym jest zainstalowany Serwer VNC.

Chce zrobic zeby z dowolnego mniejsca z internetu
mozna bylo dostac sie przez vnc na komputerek z Windowsem.
Z tego co wyczytalem to ten Windowsowy vnc
nasluchuje na porcie 5800 i 5900.

Probowalem juz roznych cudow z DNAT i SNAT na porty 5800 i 5900,
ale nie udalo mi sie osiagnac tego co chcialem.

Prosze, niech ktos napisze ktore porty musze przekierowac na jakie
i czy to napewno dziala.
Bede wdzieczny za przyklad.

Dziekuje i Pozdrawiam
Tomek