RE: przyszłość

Krystian Tomczyk krystian w tomczyk.civ.pl
Śro, 16 Kwi 2003, 10:21:34 CEST

> Witam.
>
> Tak mi jeszcze kwestia do lba strzelila...
>
> Jak czytam niektore posty, to widze oczami
> wyobrazni grupke "guru"
> walczacych o to, aby wiedza byla w posiadaniu
> nielicznych. Wiem ze
> ciezko wymagac od guru, aby pomagal maluczkim,
> ale od tego sa uczniowie guru.
>
> Chodzi o wieksza ilosc
> informacji- sam jako poczatkujacy i swizeo
> przesiedlony z RH
> (nieokienkowego i serwerowego) mam problem z
> uzyskaniem wiedzy
> (zwlaszcza z jakis oficjalnych stronek).

Myślę, że nie ma żadnych przeszkód żeby jacyś "uczniowie
guru" zrobili nieoficjalną stronę, na której umieszczą
"większą ilość informacji" :)
Krystian
ps. chomi mi już taki pomysł po głowie, ale krucho z czasem
i umiejętnościami :(