Krótkie pytanie

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pon, 14 Kwi 2003, 17:52:43 CEST

Dnia pon 14. kwiecień 2003 17:12, Mateusz Korniak napisał:
[...]
> A jak pakiet nie poszedł na buildery (z czego wynika że nie był tagowany
> numerem wersji) możesz użyć ./builder --date <data> pakiet.spec.
Spróbuję i tego. Chodzi mi o zbudowanie kernela z DRM kompatybilnym ze
sterownikami do Radeona z XFree86-4.3.0, bo w 2.4.19-2.8, który teraz mam,
jest jakaś bardzo stara wersja. Teraz buduję to co jest oznaczone w CVS
jako kernel-2_4_20-5 bo nowsze wersje nie są otagowane. Spróbuję również
czegoś nowszego.
--
Łukasz Maśko                                    ICQ:              146553537
Lukasz.Masko w ipipan.waw.pl                       GG:                2441498