TeXmacs

Fryderyk Dziarmagowski freetz w gmx.net
Pon, 14 Kwi 2003, 18:41:13 CEST

Witam.
Mam takie lame pytanie: jak w programie z tematu pliterki wpisywać?
Jakoś bardzo odporny jest bardzo na AltGr. Przetestowałem wszystkie
możlwe kombinacje czcionek i dupa zbita. (niestety nie mogę znaleźć w
siecie nigdzie żadnej podpowiedzi, na GUST nic na ten temat nie widzę).

Druga sprawa to stabilność tego programu. Używanie go zbudowanego przez
gcc3 mija się z celem, efekty pożądane przynosi dopiero gcc2 (g++2).
Mógłby jakis dobry człowiek dopisać bconda do speca (no i upgrade source
tez by się przydał)

dzięki i pozdrawiam

fritz
--
[ Refugiado Comunista <freetz w gmx.net> ]
[   JID: freetz w jabber.bettercom.de    ]