przyszłość

Rafal Cygnarowski zswi w pers.pl
Śro, 16 Kwi 2003, 08:22:45 CEST

> TAK - ja ostatnio też miałem taką dyskusję, że dla Ludzi (!) lepszy jest Aurox
> a PLD np. jest gorsze, bo TFTP ma w /var/lib a nie w /tftpboot
>
> Co do PLD 1.1 - podobno (wcześniejsze posty) nie bardzo jest miejsce na
> dyskach FTP. Więc mam propozycję
>                     LUDZIE, ŚCIEPA NARODOWA na HDD'ki !!!
>
> Jak co 10ty  używający PLD przeleje na jakieś konto (może RMF'a, bo go
> spotkałem kiedyś i wydaje mi się poważną osobą) jakies 20 złociszy,
> to chyba na kilka dysków się uzbiera ?
Caly czas wraca problem z fundacja, ktora trzymalaby finanse PLD na
wodzy. Juz nie raz PLD moglo dostac spora kase, ale brak formalnej
instytucji nie pozwalal na dotacje. Sprawa jest o tyle wazna, ze
rozchodzi sie o drogi sprzet, ktory moglismy miec "za darmoche". Kto
wie, moze moglibysmy juz rozwijac PLD na Itanium?

--
Rafal Cygnarowski
rafi w pers.pl