przyszłość

Śro, 16 Kwi 2003, 10:33:13 CEST

On Wednesday 16 of April 2003 08:16, Tomasz Rutkowski wrote:
>     Witam
>     Jak uważam, że PLD powinno iść w kierunku dystrybucji serwerowej (u
> mnie stoi na serwerze i u znajomego też postawiłem) chodź chciałbym żeby
> był kernel 2.4.x standardowo w dystrybucji, a nie z Ra-pack.

Przy dobrze robionym Rapacku (testowanie spójności, przez fachowców w
bezpiecznym środowisku )  i przy użyciu poldka  nie robiłoby Ci raczej
różnicy czy z niego korzystasz czy nie.

> Podsumowując. Wolałbym, żeby PLD było systemem idealnym na serwer czyli:
> stabilnym i bezpiecznym.

A jakie są powody aby PLD nie było (nie mogło być) stabilną i bezpieczną
workstacją ?

--
Mateusz Korniak
easy.com  easy.go