przyszłość

Rafal Cygnarowski zswi w pers.pl
Śro, 16 Kwi 2003, 10:54:17 CEST

W liście z ?ro, 16-04-2003, godz. 10:44, Tomasz Kłoczko pisze:
> On Wed, 16 Apr 2003, Rafal Cygnarowski wrote:
> [..]
>
> Pominałeś to co było istotne w pierwotnym liscie czyli kwestie
> informowania i zszedłeś na manowce.
to akurat dla mnie ma drugorzedne znaczenie, wiec pominalem temat,
na ktory nie chce sie wypowiadac - wlot, demokracja

> Żeby móc trzymać coś na wodzy owa wodza musi mieć coś do trzymania.
> Na razie kwestie finansowe w PLD nie istnieją.
bo nie moga

> A kto chce dotować PLD ?
wpisz sobie np. na lists.pld.org.pl fundacja dla grupy discuss

> Jakoś nie widzę tego drogiego sprzętu.
nic dziwnego

> Może zacznij mówić o konkretach: kto oferuje drogi sprzet dla PLD i ma
> problem z jego przekazaniem ?
jw. zerknij do archiwum list

Poza tym dla przykladu moj szef tez chcial zaplacic PLD-team, ale jako
firmie, zeby pchnac do przodu sprawe mosix-a. Oplacaloby sie to PLD i
jemu (jakies srodki z funduszu posiadal czy cos takiego...). Warunek byl
prosty, to musiala byc firma/fundacja/stowarzyszenie, a nie osoba
prywatna.

--
Rafal Cygnarowski
rafi w pers.pl