przyszłość

Jacek Rzęsista jasio w myslenice.pl.eu.org
Śro, 16 Kwi 2003, 18:33:56 CEST

Dnia śro 16. kwietnia 2003 10:45, Tomasz Kłoczko napisał:
> On Wed, 16 Apr 2003, Jacek Rzęsista wrote:
[CIACH]

> Zapłać jakiejś osobie która wykona rzecz brakującą w PLD.
No, na takie sumy to mnie nie stać :) Ale jakieś paredziesiąt złociszy bym
wyskrobał - jakby tak jeszcze parę osób się dołożyło - to już można uzbierać
np. na jakiś sprzęt (podobno miejsca na dyskach mało .. :) )
--
Jacek Rzęsista
mailto:jasio w myslenice.pl.eu.org