przyszłość

Zbyniu Krzystolik zbyniu w geocarbon.pl
Śro, 16 Kwi 2003, 18:40:36 CEST

Mniej wiecej Wed, Apr 16, 2003 at 04:09:33PM +0200, zainteresowany Tomasz Kłoczko rzekl:

> Naciaćsiena takie kręgi jest trochę ciężko bo systemów o nieco
> wyższych wymogach niezawodnej pracy czy systemów które muszą pracować
> jeszcze przy tym z bardzo dużą wydajnością wcale nie jest tak dużo.

Tak, ale zarzuty były o niezrównoważenie psychiczne użytkowników, a nie
słabość jakąś systemu.

> Prosta rzecz: spróbuj w Linuxie

[...]
Wiem, na co dzień dobijam głową do sufitu mozliwości linuksa, ale coż
karawana musi iść dalej...

> Cały trik z Linuxem polega na tym że wspina się on dość szybko zajmując
> kolejne obszary, a w ramach zastosowań w których ma sens używnie tegoż
[...]
> Stawianie DNS czy DHCP serwera to już dzisiaj jest raczje mało do
> pomyślenia żeby to robić na czymś innym niż Linux czy *BSD :)

I tak będzie coraz częściej, już jakoś nie słychać tak fribsdikowców,
że linux nie nadaje się do sieci od czasu pojawienia się iptables...

--
Zbyniu