PLD otwarte

Pawel Bernadowski pbern w wilnet.info
Czw, 17 Kwi 2003, 14:11:23 CEST

On Thu, 17 Apr 2003, Marcin wrote:

> 1. stowarzyszenie PLD albo coś podobnego byłoby dobrą sprawą na np. zrzutki
> na sprzęt (np. brakujące miejsca na HDD) bo tak to komu teraz przekazać
> jakieś fundusze? Na sponsoring nowego SCSI 36GiB mnie nie stać ale
> kilka(dziesiąt) PLN to by się znalazło. Gdyby było więcej chętnych to i na
> całą maierz by się zebrało.
Kloczek caly czas sie upiera iz mu stowarzyszenie ani zadna oficjalna
struktura nie jest potrzebna..

> 2. od czasu do czasu zaglądam na http://www.debian.otwarte.pl/ i tak sobie
> czytam różne różności. Poziom jest taki sobie (okręgówja amatorska) ale mają
> zapał i chęci. Ja nie używam debiana tylko PLD i jeszcze do okręgówki [TM]
> mi daleko ale z Linuksem i PLD trochę przeszedłem a czytając apcoln to wiem,
> że problemy początkujących się powtarzają (a googlowanie nie zawsze przynosi
> pozytywne rezultaty) a taka strona z tekstami na licencji np. GPL byłaby
> suprer sprawą (bo dokumentacja do PLD http://team.pld.org.pl/~klakier/doc/
> jest bardziej niż uboga)
jest jzu wiele projektow.. irc.pld.org.pl itp... moze by pomyslec nad
polaczeniem tego wszytkiego w jeden wortal o PLD ??

> -- PDC 20276 i startem z niej Linuksa (od wczoraj w końcu udało mi się
> zapanować nad tym)
Hm... mozesz napisac cos wiecej... bo tez mam kontroler promise (co prawda
starszy model) 100 TX LITE.. i mi sie startowac z raida0 nie udalo... z
gory thx..

Pawel Bernadowski
GG 3377
admin (at) wilnet.info