przyszłość

Zbyniu Krzystolik zbyniu w geocarbon.pl
Śro, 16 Kwi 2003, 16:02:30 CEST

> Może skrócę, bo nie chce mi się już dłużej flejmować na ten temat:
> czepiłem się tu użycia określeń ,,konflikt'' i ,,naciąć się''.  Ich
> pejoratywny wydźwięk sugeruje, że wycinanie zbędnych Obsoletes popchnie
> PLD o krok w kierunku dystrybucji ,,na serwery z adminami-hardkorowcami'',
> podczas gdy...

Nie, chodzi mi o to że to się zmieni(ło) w tej chwili, ale żeby wiedzieć
to i najlepiej jeszce wiedzieć *czemu* to trza czytać pld-devel i
najlepiej jeszcze słuchać irca pewnie.
oki:
s/konflikt/nieprzmyslana konfiguracja/
s/naciąć się/zdwiwić się/
może być? ;-]

> sprawami okołoRPMowymi ;-), niż sytuacja, w której jakiś pakiet wyleci
> mi z systemu pomimo, iż sobie tego nie życzyłem.

Wiem wiem, jeszcze najlepiej taki jaki se sam zbudowałem ze sporymi
zmianami i nie pamiętam jakie to były. Oj usiedziałem się tak ostatnio nad
czymś...

--
Zbyniu