przyszłość

Śro, 16 Kwi 2003, 16:09:33 CEST

On Wed, 16 Apr 2003, Zbyniu Krzystolik wrote:

> Mniej wiecej Wed, Apr 16, 2003 at 01:13:32PM +0200, zainteresowany Daniel Mróz rzekl:
>
> Też mi się to obiło o uszy, ale nie wiem co to za kręgi, możesz rzucić
> linkami? :-]

Naciaćsiena takie kręgi jest trochę ciężko bo systemów o nieco
wyższych wymogach niezawodnej pracy czy systemów które muszą pracować
jeszcze przy tym z bardzo dużą wydajnością wcale nie jest tak dużo.

Prosta rzecz: spróbuj w Linuxie np. określić jaki ruch sieciowy
wygenerował uzytkownik X.ile zająl przy tym czasu procesora i pamięci np.
za ostani tydzień :)
Owszem .. da się to zrobić jak się przygotuje na to odpowidznio system ale
w Solku czy IRIXie takie rzeczy działają z palca :)
Linux powoli zaczyna osiagaćformęw której jest już półkę wyżej od Win* ale
napradę mała ilość ludzi zdaje sobie sprawę z tego ze w sumei to sa dwie
najniższe półki w całym potężnym krędensie :)

Cały trik z Linuxem polega na tym że wspina się on dość szybko zajmując
kolejne obszary, a w ramach zastosowań w których ma sens używnie tegoż
radykalnie spadają koszta utrzymania systemów w porównaniu do innych
unices. W całej reszcie rzeczy Linux jest poprostu nadal dużo gorszy i
będzie tak jeszcze bardzo długo.

Stawianie DNS czy DHCP serwera to już dzisiaj jest raczje mało do
pomyślenia żeby to robić na czymś innym niż Linux czy *BSD :)

kloczek