przyszłość

Zbyniu Krzystolik zbyniu w geocarbon.pl
Śro, 16 Kwi 2003, 19:17:26 CEST

Mniej wiecej Wed, Apr 16, 2003 at 06:55:23PM +0200, zainteresowany Tomasz Kłoczko rzekl:

> I tu jest wane to żeby kompletować pod czaską to czego różni ludzie
> zaczynają się dopominać od Linuxa żeby zwracać większą uwagę na to czy
> już nie zaczęły się pojawiać konkretne nerzędzia czy patche pod Linuxa.

Owszem pojawiają się: acl, gradm, iptables, kieedyś pam :-)

> Przykładowo Solaris ostanio idzie w pewnych kierunkach związancyh z
> wirtualizacja czy separcają zasobów per usługa, grupa usług czy inne co
> jest dość podobne do virtual server patchy pod L.

Bo ram tanieje ;->>

> Kolejny przykład to szczegółowe statystyki onbciążenia I/O. Pod Solarisem
> zarówno monitorowanie, zbieranie statystyk jak i tuning i to z taką
> ilościa stopniu swobody że się w pale nie mieści to normalka.

A dynamiczny tuning parametrów dyskowych, pamięciowych, procesorowych tak
aby czas odpowiedzi na żądanie nie przsekraczał z pewnym
prawdopodobieństwem założonych wartości? A są systemy, które mają takie
cos od głębokich lat 90 przynajmniej.

> Z innych rzeczy które mogę polecićto przyjjrzenie się technologiom SunOne
> czy N1 pod Solka.

A spojrzę, spojrzę

--
Zbyniu