http://irc.pld.org.pl

Śro, 16 Kwi 2003, 22:21:36 CEST

On Wed, 16 Apr 2003, [X-UNKNOWN] Tomasz Gibziński wrote:

> co sie dzieje z http://irc.pld.org.pl od paru dni nie trybi
> ma moze ktos zasejwowany ten faq bylbym wdzieczny za udostepnienie :)

Z logów widzę, że jeden z podrocesów httpd miał kłopoty przy kończeniu
pracy. Kłopoty mogłbyć od 13tego.
Musiałem zrestartrtowaćcałosć bo nie dało sięubićgłownego httpd.

Nie mam pojęcia dlaczego całość się zblokowała, przez prawie dwa lata
maszynka chodziła stabilnie. 13tego też padłą moja maszynka i to
mniejwięcej w tym samym momencie co httpd, a i w tym samym budynku tego
samego dnia prawdopodobnie o mniejwięcej tej samej porze walneły jeszcze
trzy innwe maszyny piętro niżej (czasami taki rzeczy można tłumaczyć
efektami przelotu wysokoenergetycznej cząski .. czyżby to było coś
takeigo ?).

kloczek