przyszłość - lekkie zboczenie z tematu

Maciej Jan Głowacki gmj w amg.gda.pl
Czw, 17 Kwi 2003, 11:44:41 CEST

On Thu, 17 Apr 2003, Adam Skowronski wrote:
> Dzięki bardzo. Chyba właśnie udało Ci się przekonać mnie do poldka, bo
> chociaz na PLD siedze ladnych pare miechow, to uzywalem tylko rpma :)
> Takie linki *powinny* być na stronie PLD.

Także dziękuję i popieram -- głównie ostatnie zdanie.
Uważam że baseciq znakomicie pasuje do tworzenia może nie tekstów reklamowych
(bo jak wiadomo reklama kłamie), ale zachęcających.
A takie teksty są równie ważne (przynajmniej dla niektórych wątpiących) jak
świetna treść do której się zachęca.

Pozdrawiam -- Maciek.

--
***** Maciej Jan Głowacki <gmj w amg.gda.pl> Linux User (#231463) *****
* Prostota jest złudzeniem, lub w najlepszym razie cechą nietrwałą: *