przyszłość

Tomasz Woźniak ctr w post.pl
Czw, 17 Kwi 2003, 09:44:10 CEST

Witam.

> W jaki sposób wygląda owa walka ?
> Zamiast puszczać wodze fantazji spójrz nieco uważniej na rzeczywistość i
> nią się zajmij.

Mam uznac to za kopniak w zadek? Poprzednio (duuuzo wyzej) napisales jak
to wyglada z strony owego guru. Przyznalem racje.
Trabisz na watku o tym, ze ludzie powinni cos zrobic (a nie tylko
biadolic). Szczeze mowiac najelszym wnioskiem z czytania watku jest to,
ze zobaczylem adresy list zajmujacych sie dokumentacja. Przyznam sie nie
wlazilem tam, bo swoja wiedze uznaje za "przecietna", ale dziwi mnie jak
reagujesz na krytyke? To co ma poczas gosc taki jak powiedzmy ja-
(potrafie sobie poradzic z typowymi problemami, z ciezszymi trudniej,
ale po walce zdzierze), ktoremu brakuje jakis stron "fanowskich", z
dokami o PLD, artykulami w stylu "Raort z Boju" (czy Marszu Smierci ;)
). Takiego czegos nie ma, a jak ktos nieopatrznie powie, ze fajnie by
bylo, to kloczek zabije go tekstem- to wez sie do roboty i zrob, a jak
nie umiesz to milcz. (mowilem to  w ironi, ale takiej milej.. ;) )
Wiem ze troche generalizuje, ale tak to czasem wyglada. Wiem tez, ze
ludzi z inicjatywa i checiami jest jak na lekarstwo. Dlatego bardzo
podoba mi sie pomysl z tego watku o stronach fanow. Tylko ze pewnie nie
bedzie go komu zrobic.
Kusi mnie aby cos napisac/przetlumaczyc/zrobic tak dla pewnosci, ze moze
sie myle i da sie jednak takiemu maluczkiemu tez w czyms pomoc. Zobacze
tylko gdzie najszybciej dam rade.

--
========
  TomLee

Podstawowa Prawda Informatyki: Jeżeli opanowałeś już wszystkie możliwe
wyjątki, to zapomnisz do jakich reguł się one odnoszą.