2.4-Pack ( by³o: przysz³o¶æ )

Wojciech "Sas" Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Czw, 17 Kwi 2003, 09:48:25 CEST

On Thu, 17 Apr 2003, Jaros³aw Kamper wrote:

> Dnia czw 17. kwietnia 2003 08:41, Adam Szpakowski napisa³:
> [...]

Z kilku powodow.
Po pierwsze, ja udostepniam kolejne wersje [nie tylko te "stabilne" z pelnym
releasem],
po drugie mam na tyle slaba maszyne, ze kompilacja kernela zajmuje mi okolo
12-14 godzin .. :(
po trzecie podstawowym kompoilatorem dla mnie jest gcc3

W chwili obecnej dostalem dostemp do mocniejszego buildera i pewnie
kompletne paczki zaczna sie pojawiac ....

Pozdrawiam.
					Sas.
--
{Wojciech 'Sas' Cieciwa}  {Member of PLD Team                               }
{e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa}

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej pld-users-pl