postgresql >=7.3

Adam Szpakowski worf w optics.polsl.gliwice.pl
Czw, 17 Kwi 2003, 09:50:40 CEST

Dnia czw 17. kwietnia 2003 09:15, Mateusz Korniak napisał:
> Może zmień to na openssl-devel takie jak jest w Ra ?
> Zdaje mi się ze to sztuczny BR (bez racjonalnego uzasadnienia).

Wielkie dzięki... zbudowało się.

Tylko był jeden zgrzycik... do budowy wymagało makra AC_PROG_LD. Google
powiedział że jest częścią libtool. Po dorzuceniu tego do systemu budowa się
udała. O ile widzę requires w postgresql-devel nie prowadzą do wymogu
libtool. Może by go dodać?

Uzasadnienie:

poldek> rsearch -r 'libtool'
5 package(s) found:
ax25-tools-0.0.8-3
glib-devel-1.2.10-6
gtk+-devel-1.2.10-6
gtk+-devel-1.2.10-7
gtk+2-devel-2.1.0-0

najbardziej podejrzane mi sie wydało glib-devel, ale:

poldek> rsearch -r 'glib-devel'
10 package(s) found:
ORBit-devel-0.5.17-2
gdome2-devel-0.7.2-1
gdome2-static-0.7.2-1
glib-static-1.2.10-6
gnet-devel-1.1.5-2
gtk+-devel-1.2.10-6
gtk+-devel-1.2.10-7
libelysium-devel-0.3.5-1
quicktime4linux-devel-1.5.5-2
wxGTK-devel-2.3.2-11

postgresql-devel nie pokazuje coby wymagał nic co o powyższe zachacza.

Adam Szpakowski
Silesian University of Technology - Institute of Physics
Department of Optoelectronic
e-mail: worf w optics.polsl.gliwice.pl