2.4-Pack ( by³o: przysz³o¶æ )

Jaros³aw Kamper jack w jack.eu.org
Czw, 17 Kwi 2003, 10:47:35 CEST

Dnia czw 17. kwietnia 2003 10:39, Adam Szpakowski napisa³:
[...]
> Hmm... generalnie je¶li chce siê mieæ dok³adnie co sobie dusza za¿yczy
> to tak. Ale trudno umieæ wszystko i/lub zajmowaæ siê wszystkim. Poza
> tym bardzo doceniam pracê jacka/Cieciwy i chcê z niej korzystaæ. W
> koñcu po to to robi±... ku uciesze o po¿ytkowi mas :-).

Raczej tylko cieciwie - to jego praca. Ja po prostu zaprzêgam athlonka do
budowania wyników jego pracy ;)

Korzystaj±c z okazji, chcia³bym równie¿ podziêkowaæ cieciwie za kompletne
otagowanie pe³nego release tak jak kiedy¶ prosi³em - tymsamym pojawi³o
siê ¶wiate³ko w tunelu, ¿e w przysz³o¶ci bêdzie mo¿na budowaæ sobie
¿±dane release kernela poprzez ./builder -bb -r LINUX_2_4_20-6
kernel.spec np. :)

--
Jaros³aw Kamper <jack w jack.eu.org> http://jack.eu.org/

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej pld-users-pl