przyszłość

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Czw, 17 Kwi 2003, 11:25:43 CEST

On Thu, 17 Apr 2003, Tomasz Woźniak wrote:
> ze zobaczylem adresy list zajmujacych sie dokumentacja. Przyznam sie nie
> wlazilem tam, bo swoja wiedze uznaje za "przecietna",

Najśmieszniejsze jest to, że _najlepsze_ podręczniki dla początkujących...
zrobią początkujący. Ci, którzy trochę umieją zapominają często o takich
rzeczach, które dla nich są zbyt oczywiste, albo robią się nudni, bo mówią
o banałach szczegółowo...

> ktoremu brakuje jakis stron "fanowskich", z dokami o PLD, artykulami w
> stylu "Raort z Boju" (czy Marszu Smierci ;)

PLD-fan-club? :D

> ludzi z inicjatywa i checiami jest jak na lekarstwo. Dlatego bardzo
> podoba mi sie pomysl z tego watku o stronach fanow. Tylko ze pewnie nie
> bedzie go komu zrobic.

ty? ;)

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski