PLD otwarte

Czw, 17 Kwi 2003, 15:21:49 CEST

On Thu, 17 Apr 2003, Pawel Bernadowski wrote:

> Kloczek caly czas sie upiera iz mu stowarzyszenie ani zadna oficjalna
> struktura nie jest potrzebna..

Nie ipiera się tylko pokazuje że nie ma sensu robić stowarzyszenia na
zaś.
Proponuję się zastanowić głębeiej na sednem sptrawy. Jak to zrobisz to
dojdziesz do faktycznych przseszkód które utrudniają rozwój PLD. Powiem
tylko że niemożność zb ieranai pieniędzy nie jest w pierwszych diesięciu
punktach takiej listy. To co wobec tego twierdże jest niczym innym jak
prostą konsekwencją powyższego.

[..]
> Hm... mozesz napisac cos wiecej... bo tez mam kontroler promise (co prawda
> starszy model) 100 TX LITE.. i mi sie startowac z raida0 nie udalo... z
> gory thx..

Na 2.2 PDC nie łazi. Tzrebaby zrobić backport zmian z 2.4. Mozna przejść
na 2.4 gdzie to juz działa.

kloczek