przyszłość

Tomasz Woźniak ctr w post.pl
Czw, 17 Kwi 2003, 20:39:54 CEST

Witam.

Dwa razy analizowalem posta. Co jak dla mnie jest nowscia (przyznam sie
ze liste czytam z doskoku- czsu na linucha caly czas brak).

Dnia 03-04-17 11:25, Użytkownik Paweł Gołaszewski napisał:
> Najśmieszniejsze jest to, że _najlepsze_ podręczniki dla początkujących...
> zrobią początkujący. Ci, którzy trochę umieją zapominają często o takich
> rzeczach, które dla nich są zbyt oczywiste, albo robią się nudni, bo mówią
> o banałach szczegółowo...

Odbieram to jak zachete, przekonanie ze warto. Zgadzam sie z toba. Kilka
razy pisalem doki i helpy do softu, to wiem jakie sa probelemy. Tylko ze
ja pisalem doki nie dla informatykow/komputerowcow. Ale jak widze jest
podobnie.

> PLD-fan-club? :D

Tu rozumiem ze jestes ZA... czy wysmiewasz...?

> ty? ;)

A gdzie ja pisze ze ja to zrobie. Ale jak powstanie to na pewno bede
regularnie odwiedzal?

--
========
  TomLee

Podstawowa Prawda Informatyki: Jeżeli opanowałeś już wszystkie możliwe
wyjątki, to zapomnisz do jakich reguł się one odnoszą.