przyszłość

Tomasz Woźniak ctr w post.pl
Pią, 18 Kwi 2003, 14:43:25 CEST

Witam.

Koncze temat....

> Niestety, może jażyłeś, ale nie zajarzyłeś.
>
> Jedna sprawa, to _o_czym_ piszesz. I to jest lista o PLD.
>
> A druga sprawa, to _jak_ piszesz. Jeśli ironizujesz, szydzisz, natrząsasz się,
> kpisz, to też nie tutaj.

A przegladnoles watek? Gdzie szydzilem, ironizowalem, natrzasalem sie,
lub kpilem? Co do ortografi - twoje pierwsze zdanie- maturke mam sporo
lat za soba, a w uzyciu czesto stosuje inne jezyki niz ojczysty, wiec
moze zatracilem umiejetnosc wzrokowej korekcji bledow.

Ech... Jestescie jak nalog...

EOT... OK?

--
========
  TomLee

Podstawowa Prawda Informatyki: Jeżeli opanowałeś już wszystkie możliwe
wyjątki, to zapomnisz do jakich reguł się one odnoszą.