Freeswan z Ra

Stacho Pal stacho w venco.com.pl
Pią, 18 Kwi 2003, 15:15:54 CEST

On Thu, 17 Apr 2003, Paweł Gołaszewski wrote:
> On Thu, 17 Apr 2003, Stacho Pal wrote:
>
> 1.97 nie jest używalny.

Dzięki! To jest bardzo >konkretna< informacja.

> 2.0 jest poprawiony przez luzika, kernel 2.4 jest _wzbogacony_ o
> odpowiednie łatki. Żeby to zadziałało na 2.2 potrzeba, żeby dzimi się
> obudził ze snu zimowego i dodał odpowiednie łatki na kernel. Chyba, że
> ktoś inny to zrobi - ja się nie podejmuje...

Porwałem się z motyką na kernel.spec i....... padło przed metą. :(
Nowy patch freeswan-2.00-rc4 ładnie się nakłada. Był problem z 'ow1'
ale mała poprawka patcha i poszło. Kompilacja przechodzi i na
'up' i 'smp', wywala się na sekcji %install, no i tu moje 'rzemiosło'
się kończy. :( Jak uda mi się 'wygenerowć' log to podrzucę.

pzdr
Stacho Pal