przyszłość....EOT... please!

Tomasz Woźniak ctr w post.pl
Pią, 18 Kwi 2003, 15:33:22 CEST

Witam

Prosze, koncze juz 2 raz temat.

Dnia 03-04-18 14:59, Użytkownik Maciej Jan Głowacki napisał:

> A to mamy rozumieć jako następne niewinne określenie?

Nalog- znaczenie znane. Za duzo czasu poswiecam tej liscie i
nieistotnemu watkowi, w czsie kiedy naprawde mam sporo pracy. Stad
porownaie do nalogu. Normalnie odpuscilbym, ale jakosc "to silniejsze
ode mnie".

> No comment.

W takim razie o co ci chodzi? Moze jeden konkrecik... moze juz nie na
forum, ale na priv (watek i tak jest juz tak rozpucniety, ze go szkoda).
Prosilem o EOT a dostalem "no comment". Mowie bez ironi- gdzie cos
takiego napisalem? Pokaz cytat i powiedz gdzie np.: jest szyderstwo albo
kpina. Moze to ja nie wiem co pisze, albo ty doczytujesz sie nie tego co
trzeba. Prosze pokaz mi gdzie, a bede uwazal aby nie urazic nikogo i nie
pisca podobnych banalow 10 razy. OK?

--
========
  TomLee

Podstawowa Prawda Informatyki: Jeżeli opanowałeś już wszystkie możliwe
wyjątki, to zapomnisz do jakich reguł się one odnoszą.