ma³y k³opot - bardzo ma³y

Jacek Rzêsista jasio w myslenice.pl.eu.org
Sob, 19 Kwi 2003, 13:26:13 CEST

Dnia sob 19. kwietnia 2003 12:45, Wies³aw Kierbed¼ napisa³:
> Zainstalowa³em (update) go¶cinnie nowe kde z
> ftp://blysk.ds.pg.gda.pl/linux/KDE3-Pack/ I wszystko chodzi piêknie oprócz
> KDM.
> Loguje tylko zwyk³ych u¿ytkowników i nie pozwala im ani na restart, ani na
> halt. W graficznym narzêdziu (logowanie u¿ytkowników), bo i tego próbowa³em
> brak ptaszka do pozwolenia logowania root'a. Dodam, ¿e wszystkie
> AllowRootLogin i AllowInne w kdmrc s± prawid³owe, i 3.0.4 dzia³a³ z tymi
> samymi ustawieniami. Wyje¿d¿am st±d w poniedzia³ek i nie chcia³bym zostawiæ
> w tym stanie (zw³aszcza ten restart i halt). Wiesiek
Hmm, mnie dzia³a :) Odpal Centrum Sterowania, Administracja Systemu, Menad¿er
Logowania, zak³adka Sesje - tam masz: Mo¿liwo¶æ zamkniêcia systemu i dwie
listy rozwijalne do wyboru: Konsola i Zdalne. Ustaw konsolê na wszyscy. I
_musi_ dzia³aæ :) A je¿eli nie ..... to daj znaæ i bêdziemy dalej kombinowaæ
(jakby co¶, wieczorkiem bêdê na GG).
--
Jacek Rzêsista
mailto:jasio w myslenice.pl.eu.org

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej pld-users-pl