siec radiowa

Adam Szpakowski worf w optics.polsl.gliwice.pl
Sob, 19 Kwi 2003, 13:38:07 CEST

Dnia sob 19. kwietnia 2003 13:33, Adam Szpakowski napisał:

> Śmiem się nie zgodzić.

To "śmiem się nie zgodzić" odnosi się do stwierdzenia że na kilkadziesiąt
metrów można uzyskać 22MBps. W żadny teście nie informowano o przekroczeniu
tych 7-8 MBps nawet na kilka metrów. Ja uzyskałem realnie 800 kbaj/sec na
transferze ftp pomiędzy dwoma linuxami.

Ojć trzeba się jaśniej wyrażac :-)

Adam Szpakowski
Silesian University of Technology - Institute of Physics
Department of Optoelectronic
e-mail: worf w optics.polsl.gliwice.pl