Progs do skanaowania sieci w poszukiwaniu PUB-ow

MrRobby mrrobby w elcuk.dabrowa.pl
Pon, 21 Kwi 2003, 09:15:19 CEST

Czy ktos moze mi powiedziec czy istenieje pod linuxem progs podobny do
Grim Ping z winshita?? chodzi mi mianowaicie o progsa ktory po
zapuszczeniu mu puli adresow np. 81.10.0.0 - 81.20.0.0 bedzie je
skanowal pod wzgledem wystepowania ftp na porcie 21 z dostepem anonymous
i pozytywne zalogowania bedzie zapisywal do jakiegos pliczku heh chodzi
o sam numer IP. Moze ktos zna cos takiego??:P

--------------------------------
Pozdrawiam _-=MrRobby=-_
      .--.
     |o_o |   @:        mrrobby w elcuk.dabrowa.pl
     /_ / |    GG:       245415
   //    \ \    ICQ:      166364826
 )~\_    _/~(     Linux Registered User #292119 (Linux Counter)
"Na pudelku pisalo: "wymaga WINXP lub lepszy", wiec zainstalowalem
Linux-a