radeon i framebuffer

Maciej Świniarski (luzik) luzik w ds.pg.gda.pl
Pią, 25 Kwi 2003, 02:58:55 CEST

On Thu, 24 Apr 2003, Radosław Kintzi wrote:

> Właśnie pod wpłwem wątku Radeon skonfigurowałem swoje 9000
> (kernel-2.4.20-6, XFree86-4.3.0-1).
>
> Teraz pora pobawić się framebufferem. Próbowałem coś wymodzić,
> ale po prawdzie nie wiele z tego wyszło. Możecie pomóc?

zainstaluj fbset, nastepnie zmien to tak

[root w luzik root]# cat /etc/sysconfig/fbset
FBMODE_default="1024x768 w 85"
FBMODULE=radeonfb
DEPTH=16
FBDEV_NUM=0

/etc/rc.d/init.d/fbset start

tadam!!!!

radeonfb jak dla mnie ma 2 wady
1. dlugie przelaczanie miedzy konsolami
2. jest taki bajer jak random kolor kursora no i jest zonk jak wypadnie
na czarny :)

jest juz gotowa latka ktora to poprawia ale nasi kernelowcy cosik sie z
nia ociagaja

--
Czcijmy wielkiego Tux'a...
...luzik