crontab -e + autoryzacja z LDAP-a

Adam Szpakowski worf w optics.polsl.gliwice.pl
Śro, 23 Kwi 2003, 13:59:31 CEST

Dnia Tuesday 22 of April 2003 14:07, Lukasz Trabinski napisał:
> Sorry, nie doycztałem dokładnie. Jednakże sprawdziłem i na moim RH oba
> przypadki działają poprawnie - również crontab -e. Spróbuj może utawić
> inne edytor, np. export EDITOR="joe" i srpawdzić czy nie jest to
> przypadkiem wina vi?

Grrr... no tak... zawsze trzeba wpierw sprawdzać rzeczy oczywiste... z joe
poszło... jak znajdę chiklę to posprawdzam to dokłądniej... czyli jednak vim
grzebie po plikach. Nauczka na przyszłość.

[root w node root]# rpm -qa|grep vi
vim-static-6.1.300-2
vim-6.1.300-2
vim-rt-6.1.300-2

Adam Szpakowski
Silesian University of Technology - Institute of Physics
Department of Optoelectronic
e-mail: worf w optics.polsl.gliwice.pl