Radeon

Fryderyk Dziarmagowski freetz w gmx.net
Śro, 23 Kwi 2003, 16:07:51 CEST

On Wed, 23 Apr 2003 14:53:29 +0000
Michał Margula <alchemyx w uznam.net.pl> wrote:

> Witam :)
>
> Kolejne, tym razem poświąteczne pytanie. Jak odpalić direct rendering
> na Radeonie? Dokładnie 9000 mobility. W logach mam:
>
> (II) RADEON(0): Direct rendering enabled
>
> Ale w glxinfo:
>
> direct rendering: No

brak jakiś bibliotek? Stare drm w kernelu ? Domniemam że XF86Config masz
ok, skoro uruchamia DRI. pokaż XFree86.log.

mam 1420 fps w glxgears (Radeon 7200 32mb DDR/ Duron 1,3/ Gatos
experimental-9) więc u Ciebie powinno być troszke więcej niż 60 ;)

--
[ Refugiado Comunista <freetz w gmx.net> ]
[   JID: freetz w jabber.bettercom.de    ]