Radeon

Grzegorz Pietrzak grzes w artikon.one.pl
Pią, 25 Kwi 2003, 09:49:53 CEST

Dnia czw 24. kwiecień 2003 18:02, Michał Margula napisał:
> radeon_probe.c:98: `PCI_CHIP_RADEON_QZ' undeclared here (not in a function)
> radeon_probe.c:98: initializer element is not constant
> radeon_probe.c:98: (near initialization for
> `RADEONPciChipsets[5].numChipset') radeon_probe.c:98: `PCI_CHIP_RADEON_QZ'
> undeclared here (not in a function) radeon_probe.c:98: initializer element
> is not constant
[...]
> Dlatego spec się nie robi.

To co powyżej to jest wynikiem wersji sterowników które są budowane przy
pomocy tego speca.
Jak zmieniłem na aktualne to się budują ale oczywiście nie ze speca bo tego
nie potrafię dokonać...

--
Grzegorz Pietrzak
grzes w artikon.one.pl.bezspamu