OT: autentykacja via LDAP

Daniel Mróz beorn w alpha.pl
Pią, 25 Kwi 2003, 11:04:23 CEST

On Thu, Apr 24, 2003 at 22:57:37 +0200, PLD w Repcio wrote:
> Sprawdź prawa dostępu, gdyż miałem podobny problem.
Prawa dostepu sa raczej OK, gdyz z palca z usera proxyuser moge
odczytac wszystkie pola rekordu.

> PS.
>    Zna ktoś jakiś gotowy skrypt do zarządania userami w LDAPie ?
>    To co dotej pory znazłem jest albo zbyt rozbudowane (ISPman) lub
>    zbyt ciężkie do dostosowania.
Z oprogramowania pod XWindow calkiem przyjemny jest Gq. Directory
Administrator zas jest pisany z mysla o zarzadzaniu kontami userow w
LDAPie. Oba programy sa w Ra.
Jesli chodzi o skrypty, to bede pisal cos takiego w PHP, ale bedzie to
aplikacja pod konkretne zastosowanie wiec raczej Ci sie nie przyda. Z
tego co przegladalem, Perl ma jakies moduly do LDAP, wiec mozna
naskrobac cos konkretnego. Sam `ldapadd' jest takze prosty do
wykorzystania, zatem dml lub goly shell (interfejs pytanie-odpowiedz)
nada sie doskonale.

Pozdrawiam
Beorn

Daniel `Beorn' Mróz      <beorn w alpha.pl>       http://127.0.0.1/beorn
GCS/E d-(pu) s-:- a--@ C++++ UL++++$ P+++ L+++ E--- X W+>++ N+++ o? K-
w---  O M- V- PS PE- !Y PGP+ t- 5- R tv-- b+ DI++ D+++ G++ e h! r++ y?