PLD Strona informacyjna .

Grzegorz Saracki sarak w gisz.net.pl
Pią, 25 Kwi 2003, 20:04:13 CEST

Dnia 2003.04.25 19:49:19 +0000, Paweł Gołaszewski napisał(a):

> Wierz mi - miejsce na serverze to akurat najmniejszy problem. Ja mogę
> śmiało dać coś takiego też.
> Nawet zrobienie nie jest wielkim problemem...
>
> Problemem jest utrzymanie i treści.

No już kilka osób się na ten temat wypowiadało , myślę że dało by się
to rozkręcić. Jest kilka dokumentów dostępnych które można by było tam
zamieścić. Można by to zrobić na zasadzie eksperymentu, zacznijmy od
czegoś małego. Myślę że samo powstanie takiej strony zachęci kilka ludzi
do tego aby opublikować na jej łamach jakieś teksty/materiały.

pozdrawiam
--
+--------------------Grzegorz Saracki aka Sarak--------------------+
| sarak @ gisz.net.pl  sarak9 @ poczta.onet.pl  linux user #227919 |