PLD Strona informacyjna .

Adam Szpakowski worf w optics.polsl.gliwice.pl
Pią, 25 Kwi 2003, 20:16:09 CEST

Dnia Friday 25 of April 2003 20:04, Grzegorz Saracki napisał:

> No już kilka osób się na ten temat wypowiadało , myślę że dało by się
> to rozkręcić. Jest kilka dokumentów dostępnych które można by było tam
> zamieścić. Można by to zrobić na zasadzie eksperymentu, zacznijmy od
> czegoś małego. Myślę że samo powstanie takiej strony zachęci kilka ludzi
> do tego aby opublikować na jej łamach jakieś teksty/materiały.

Pomysł fajny... były na liście stwierdzenie (słuszne IMHO zresztą) że takie
strony powinni robić nie tyle członkowie PLD Team ile fani :-) (czyli userzy
w tym przypadku). Oczywiście zawsze jest jak wspomniano problem kto to będzie
"kopał do przodu". Jeśli jednak zostanie to stworzone na jakimś CMS-ie w
stylu Plone, PHPNuke czy czymś podobnym, to przy minimalnej pracy włożonej
sprawa może się kręcić.

Ja ze swej strony mogę zofiarować dwa artykuliki:
- instalacja PLD z netu z przejściem od razu na 2.4 na XFS-ie
- Przerobienie serwera na autoryzację userów z LDAP-a z opisem różnorakich
usług i ich powinowactwa z LDAP-em (w tym przygód kilka z Zope)

Oba dokumenty są w zasadzie pisaniną (bo porządnym pisaniem ich nazwać nie
można), ale mogą się komuś przydać. Zobowiązać się też mogę do ich okresowego
pchania do przodu i aktualizowania.

Adam Szpakowski
Silesian University of Technology - Institute of Physics
Department of Optoelectronic
e-mail: worf w optics.polsl.gliwice.pl