PLD Strona informacyjna .

Sławomir Sędyka kermit w ph215.krosno.sdi.tpnet.pl
Pią, 25 Kwi 2003, 21:16:57 CEST

On Fri, 25 Apr 2003, Adam Szpakowski wrote:

> Dnia Friday 25 of April 2003 20:04, Grzegorz Saracki napisał:
>
> Ja ze swej strony mogę zofiarować dwa artykuliki:
> - instalacja PLD z netu z przejściem od razu na 2.4 na XFS-ie
> - Przerobienie serwera na autoryzację userów z LDAP-a z opisem różnorakich
> usług i ich powinowactwa z LDAP-em (w tym przygód kilka z Zope)
>
> Oba dokumenty są w zasadzie pisaniną (bo porządnym pisaniem ich nazwać nie
> można), ale mogą się komuś przydać. Zobowiązać się też mogę do ich okresowego
> pchania do przodu i aktualizowania.

To ja poproszę na priv'a te dokumenty do wstawienia do
<reklama>
"Podręcznik administratora/użytkownika PLD GNU/Linux."
http://ux.ap.krakow.pl/~rennis/pld/book1.html
</reklama>

--
Kermit
| Jeżeli w wyniku używania pakietów z nesta wypali Ci się na        |