Ktoś ma jakiś pomysł na LANChata?

Kacper Jurak kacper w jurak.pl
Sob, 26 Kwi 2003, 14:15:09 CEST

Hejo,

Potrzebuje koniecznie LANChata pod Linuxem, ale problemem jest stary
problem że wszystkie linuxowe klienty LC wywalają wersję 2.20 ludzikom
korzystającym z windy, wersja 2.12 jest na to odporna (revival nie wiem)
Ale w grę nie wchodzi zmiana u kilkudziesięciu osób wersji lanchata, to
raczej ja bym się chciał przystosować, może ktoś drążył już ten temat,
albo odpalił jakoś sprytnie lanchata pod winem or something ? ;]

--

Pozdrawiam :]
Kacper

kacper w jurak.pl
http://www.jurak.pl/kacper
When Hell is full, the dead will walk the earth