PLD Strona informacyjna .

Adam Szpakowski worf w optics.polsl.gliwice.pl
Pią, 25 Kwi 2003, 21:26:08 CEST

Dnia Friday 25 of April 2003 21:16, Sławomir Sędyka napisał:
> To ja poproszę na priv'a te dokumenty do wstawienia do
> <reklama>
> "Podręcznik administratora/użytkownika PLD GNU/Linux."
> http://ux.ap.krakow.pl/~rennis/pld/book1.html
> </reklama>

Nie miałem pojęcia że coś takiego istnieje. Dziś w nocy zrobię z plikami
porządek i podeślę Ci je. Podaj tylko informację w jakiej formie (formacie)
je preferujesz. Jeden jest w TeX, drugi w DocBooku.

Adam Szpakowski
Silesian University of Technology - Institute of Physics
Department of Optoelectronic
e-mail: worf w optics.polsl.gliwice.pl